Fall in love with my new hobby

By Nicolette Lear - novembra 26, 2017






Okrem módy som si musela nájsť v posledné mesiace inú záľubu.  To, že som často chorá mi  neumožňovalo obliekať sa tak, ako ste videli na fotkách iných fashion blogeriek.  Už od septembra mám na sebe vždy minimálne o vrstvu viac ako vidíte na krásnych jesenných fotkách. Dosť ma zaráža keď vidím v sychravom počasí, holé členky.  Áno móda je super, ale nie za cenu zdravia. Keďže ja som na svoje obliekanie v mladšom veku doplatila a moja imunita je teraz slabšia ako imunita novorodenca, tak som si musela nájsť nový koníček, ktorý by mi pomohol odviazať sa.   Stal sa ním..  Make-up.  Tiež sa ním dokážete vyjadriť. Tak ako módou. Je to zábava, prejav kreativity a v prvom rade voľnosť.   Možno ste to niektoré zažili a niektoré to možno práve zažívate.

V puberte sa dievča začne o seba viac starať upravovať sa a používať make-up.  Mamina mi taktiež prízvukovala, že by som sa mala o seba starať a že ona v mojom veku sa už líčila. ( Síce neviem čo je na tom pravda, ale ako veľký vzor poslúchla som. )  Tak postupne prichádzalo na  trhanie obočia. ( Moja osudová chyba, lebo dokopy som ho dala až  v maturitnom ročníku... )  Nanášanie make-upu alebo omietky?   Taktiež to bolo strašné...  A najlepšie bolo, keď som bola oranžová a na krku biela...  Ako dodnes mám s týmto problém, lebo pre upírov ešte make-up nevyrábajú, ale aspoň počas leta  mám make-up svojej farby pleti.  

Takto to pokračovalo niekoľko rokov. Postupne sa menili  techniky, ktoré som  používala, kamarátka ma naučila základy líčenia. (zároveň mi zachránila obočie.)  Vďaka make-upu som sa postupne naučila mať rada samú seba.  Robilo a aj ma robí šťastnou, keď si dokážem zakryť akné.  Začala som sa  síce viac zaujímať o make-up, ale stále som to nebrala ako koníček.  Naučila som sa, ktoré produkty sú pre mňa správne.  Dnes už viem, ktoré časti tváre si mám zvýrazniť a naopak.  

 

 
Posledné mesiace, som si ale líčenie zamilovala. Milovala som sledovať videá zahraničných  youtuberiek, ale vždy som si hovorila, že ja sa tak nedokážem namaľovať.  Postupne sa to pre mňa stala zábava.  Baví ma skúšať rôzne farby, skúšať rôzne techniky, kontúrovať.  Baví ma keď dokážem zo seba spraviť úplne niekoho iného. Je pre mňa zábavné  čítať komentáre a správy či počuť osobne ako sa na seba vôbec nepodobám. A to dokáže len pár čiar. Stále sa snažím vymyslieť alebo nájsť niečo nové.  Spájať rôzne kombinácie farieb a techník.  Síce mi veľa vecí nevychádza na prvýkrát, ale na druhý či tretíkrát to už vyzerá dobre.  Prijala by som lepší foťák na prednej kamere, lebo  vy častokrát ani na fotke nevidíte detaily. V budúcnosti  by som chcela určite navštíviť kurz líčenia. Hlavné zameranie by bolo asi maskérstvo alebo fashion make-up.  Avšak uvidíme, kde skončím :) Tieto kurzy sú finančne veľmi nákladné a  radšej investujem tieto peniažky do niečoho dôležitejšieho ako sú moje koníčky.




Aké máte vy koníčky?  Nakoniec by som vám chcela odporučiť ešte pár účtov na Instagrame, ktoré ja  osobne veľmi obdivujem. 

@martina.snajdarova - Make-up artistka zo Slovenska 
@trashiiie
@spookylilpeach
@anoetic.makeup

Tieto tri účty sú zamerané hlavne na maskérstvo. 

  • Share:

You Might Also Like

1 comments

  1. Si nádherná a septum sa ti neskutočne hodí. :)
    http://valley-of-the-dollss.blogspot.sk/?m=1

    OdpovedaťOdstrániť