SLEEK i-Divine Ultra Mattes V1 Brights Palette

By Nicolette Lear - júla 01, 2017


Ahojte dievčence. Leto sa nám rozbieha a jeho neodeliteľnou súčasťou sú festivaly a party na ktorých si môže každá z nás dovoliť troška bláznivejší make-up. Práve pre toto obdobie som sa rozhodla si zaobstarať farebnú paletku. Keďže so značkou Sleek som zatiaľ nemala negatívnu skúsenosť rozhodla som sa vyskúšať od nich aj očne tiene.



Paletka má klasický obal, ktorý je typický pre túto značku. Čierny, plastový, jednoduchý a napriek tomu nepôsobí lacno.  Pri čítaní komentárov som si všimla, že niektorým vadí povrch, ktorý veľmi rýchlo "ocapete". Vo vnútri nájdete aj zrkadlo a špongiový aplikátor.  






Po otvorení paletky na vás vyskočí žiara  12tich farieb.  Bielu sivú a pudrovú ružovú by som radila skôr  ako blendovacie a podkladové tiene. Ostatné tiene sú silne pigmentované.  Tiene sa  netrúsia a vydržia vám aj celý večer. Od začiatku som si zamilovala žltú (BAMI), oranžovú(STRIKE)  a tyrkysovú farbu (CHILL). Troška sklamania prišlo po tom ako som tam objavila veľmi podobné ružové a zelené odtiene.  Realita a obrázok sa od seba mierne líšili.  Určite  by som si vedela predstaviť  nahradenie sivej za matnú čiernu alebo jeden zo zelených či ružových odtieňov nahradiť za tmavú hnedú.



Možno si mnohé z vás povedia, že táto paleta nie je na každodenné nosenie, ale opak je pravdou. Prí správnej kombinácii oblečenia a farieb  si kľudne môžete sadnúť do kaviarne. Nemusíte ostávať vždy len v nude odtieňoch, pretože teraz je každá taká.  Hrajte a bavte sa o tom je móda a make-up. 


Malá ukážka použitia tejto palety na pre bežné každonenné líčenie:)



Vyskúšali ste niekedy Sleek I-divine palety ? Ktorá bola vaša obľúbená?

  • Share:

You Might Also Like

6 comments

  1. paletky od sleeku majú úžasný pigment :P tie farby sú krásne a žiarivé ale neviem či by som sa odvážila si ich na seba dať :P používam skôr hnedé odtiene :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. wau,to líčenie je parádne! :)
    ja mám veľmi rada paletky od Sleeku, teraz mám podobne "šialenú" Colour chaos :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ta vyzerala tiež super :) A aj od UD čo je Electric je skvelá, len ta je už na také hranie sa a cvičenie priliš drahá. :)

      Odstrániť
  3. To líčenie som obdivovala už na Instagrame, je fakt skvelé :)

    OdpovedaťOdstrániť