SLEEK CREAM CONTOUR KIT LIGHT RECENZIA

By Nicolette Lear - januára 14, 2017



Kontúrovanie tváre je bezmála také slávne ako Kim Kardashian.  Práve ona vniesla na sociálne siete tento trend, ktorý do dokonalosti dohnali make-up artisti z celého sveta. Možno aj vy ste si hovorili, že by ste to skúsili, ale neviete ako začať. V prvom rade je veľmi dôležitý výber palety.

Paletku, ktorú vám dnes  predstavím, existuje hneď v troch odtieňoch.  V tomto zimnom období používam tú najsvetlejšiu a počas leta stredný odtieň.  Áno, tie z vás, ktoré majú tmavšiu pleť sa nemusia báť, pretože existuje ešte jeden odtieň, ktorý je z nich najtmavší. Kontúrovacia paleta je od značky Sleek. Popíšem vám ako sa pomocou tejto vecičky kontuúuje a aký mám na ňu názor ja.  


Obsahom paletky je praktický návod, ktorý vám s týmto pomôže.   

Pred kontúrovaním tváre by sa každá z nás mala poriadne sadnúť pred zrkadlo a objektívne zhodnotiť svoje črty tváre.  Je to kľúč pre správne kontúrovanie. Dôležité ja aj to, aby pleť bola hydratovaná, preto je vhodné použiť hydratačný krém a podkladovú bázu.



Paleta má čierny elegantný obal a je krémového zloženia. Spolu obsahuje 6 odtieňov. Pre tie, ktoré s kontúrovaním začínajú je to veľmi vhodné, pretože vedia nájsť svoj správny odtieň v každom prípade. Tie skúsenejšie využívajú každý jeden. Prvé tri odtiene sú svetlé, ktoré nanášate na stred čela, pod oči, na stred nosa a brady. Tmavé odtiene nanášame na na spánky, pod lícnu kosť, na spodok brady a dolný okraj sánky. Samozrejme veľa závisí aj od typu tváre. Rozdielne sa kontúruje tvár, ktorá je hranatého, srdcovitého či ovalného tvaru.

Ľavý horný odtieň ma žltý tón, čo znamená, že sa úžasné hodí na nanášanie pod oči. Vďaka nemu je táto časť zvýraznená a oživená.
Stredný horný odtieň, ktorý je viac-menej neutrálny, sa používa hlavne na zvýraznenie čela, oblasti nosa a brady.
Posledný horný odtieň, ktorý je opäť o niečo tmavší, je vhodný na nanášanie pod lícne kosti. Pomocou tohto odtieňu dosiahnete silnejšie zvýraznenie lícnych kostí.

Prvý tmavý- kontúrovací tieň je určený hlavne na nos. No, závisí od vašeho tónu pleti.  Ak ste veľmi bledé, je ho možné použiť aj ako hlavný tón, ktorým budete kontúrovať.
Stredný tón je najvhodnejší na čelo. Ťahá sa do bronzovej farby. Ja ho osobne používam aj pri kontúrovaní líc s kombináciou posledného tónu.
Najtmavšia časť  paletky  je najprirodzenejšia pre kontúrovanie  prehĺbenie líc. Pôsobí to prirodzene. Je potrebné ho rozotrieť do stratena spolu s ostatnými odtieňmi, aby  to vyzeralo prirodzene.




Vďaka kontúrovaniu môže každá z nás vyzerať ako bohyňa. Je veľmi dôležité používať pri zapracovaní do tváre štetec alebo blender. Moja rada je používať obe. Ak nezapracujete tieto "farby" správne budete skôr pôsobiť smiešne a nie ako bohyňa.

Ja  som s touto paletkou veľmi spokojná. Mám ju už po druhýkrát a rozhodne  sa  ju nechystám meniť. Už som  raz spomínala značku Sleek.  Má veľmi kvalitné produkty za primerané ceny. Je vhodná pre ľudí, ktorí sa snažia zakryť svoje nedokonalosti, no neviem vám povedať či je antikomedónna. Skôr si myslím, že nie. Mne osobne vyhovuje a pleť mám o kúsok lepšiu ako pri používaní inej kontúrovacej palety. (Pri používaní paletky inej značky som mala po celom líci akné, možno je to zmenou životosprávy a možno zmenou kozmetiky.)  Stále platí, že problematická pleť by sa nemala zaťažovať takýmto druhom kozmetiky a existujú značky, ktoré majú dekoratívnu kozmetiku zameranú na problematickú pleť.

Aké kontúrovacie palety používate vy? Dávate prednosť púdrovým alebo naopak krémovým paletám?


Nezabúdajte na Giveaway o krásne štetce, ktorými môžete dosiahnuť dokonalé kontúrovanie :)

  • Share:

You Might Also Like

8 comments

  1. Já na konturování používám konturovací pudr od Make-up Revolution :) Ale o nějaké konturovací paletce přemýšlím delší dobu!

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Na konturování používám paletko od Sleeku, ale pudrovou, krémové produkty na konturování mě moc neoslovily. Ale dělám si zálusk na paletku od Makeup Revolution na konturování. Jak píšeš, paletka má sice elegantní obal, ale když se podívám na svoje paletky očních stínů od sleeku, chce se mi až brečet jak je to upatlané.

    http://life-by-marie.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak ja si ich poctivo čistím, takže s tou upatlanosťou problém nemám :)

      Odstrániť
  3. Super článok! :) Ja nemám žiadnu paletku na kontúrovanie, ale uvažujem, že si nejakú zaobstarám. Používam len bronzer a lighlighter a zatiaľ mi to stačí, ale stále obdivujem dievčatá, čo sa vedia krásne vykontúrovať. A myslím si, že dôležitú úlohu zohrávajú aj štetce.
    World of Nicol

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ja dávam prednosť skôr púdrovým produktom, alebo si vykontúrujem tvár bronzerom :) ale chystám sa skúsiť aj krémové rozjasňovače :)
    Pozývam ťa na moju Giveaway na blogu :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Mám raději pudrové produkty, ale nějakou krémovou paletku na konturování bych chtěla vyzkoušet :)
    HAUTE BASICS giveaway

    OdpovedaťOdstrániť