Catrice Professional Contouring Palette - Recenzia

By Nicolette Lear - apríla 29, 2017

Ahojte beauties.

Okrem toho, že vonku je šialené aprílové počasie a vôbec som nemala čas nafotiť outfit, tak som aj ochorela. Už niekoľko dní ležím ako polomŕtvy kapor v posteli a všetci mi venujú svoju pozornosť.

Na miesto toho som si pre vás dnes prichystala recenziu na kontúrovaciu paletu od Catrice. Tí, čo sledujete môj blog dlhšie, viete že značku Catrice mám veľmi v obľube. 

Môžete ju nájsť v troch odtieňoch. ( Ja som našla v našich drogériách až jeden.) 010 Ashy Radiance’ ‘020 Warm Harmony a ‘030 Sunny Sympathy. Oproti mojim ostatným kontúrovacím paletám je pomerne maličká, čo je práve jej obrovská výhoda. Je oveľa kompaktnejšia preto sa hodí hlavne na cestovanie.



Cenovo je takisto dostupná. Stojí okolo 4-5€. Paletka vypĺňa trhlinu na trhu. Nie každý objednáva rád z internetu a práve táto paletka je pre neho možnosť ako sa tomu vyhnúť. Nájde sa v každej lepšej drogérii .


Obal nie je ničím výnimočný. Čierne plastové puzdro s priesvitným krytom.  Na zadnej strane je znázornené ako by sa mali oba odtiene aplikovať.  Paleta je práškovej konzistencie. Rozdelenie paletky je tiež veľmi dobré. 1/3 je "highlight" a 2/3 je tmavá časť, ktorá slúži na tvarovanie. Tmavá časť neobsahuje žiaden lesk.  Svetlá časť obsahuje jemné trblietky zlatej a ružovej farby.

Pigmentácia nie je ani silná, ale ani slabá.  Je to výhodné hlavne pre bledých ľudí, ktorí si vedia tmavý tieň navrstviť a následne vyblendovať.



  Čo mi  vadí sú trblietky vo svetlom tieni. Pri kontúrovaní s paletou vyžívam skôr svetlý odtieň z inej palety, ktorá sa neleskne. 

S paletkou som napriek tejto malej chybičke veľmi spokojná. Ako sa hovorí za málo peňazí veľa muziky. Ak ráno nestíham do školy je to skvelá a rýchla náhrada mastných kontúrovacích paliet. 


Máte skúsenosti s  touto paletou ? :) 



  • Share:

You Might Also Like

2 comments

  1. Já jsem ji měla, zkusila jí asi dvakrát použít a pak ji vyhodila, protože je úplně na nic. Čekám, až někdo udělá konturovací odstín pro opravdu světlou pleť, která s hnědou nemá nic společného.
    Tmavý odstín nevypadá vůbec přirozeně, špatně se nanáší, hrozně práší, barevně je úplně mimo. Světlý stín zase na pleti nejde vidět vůbec a oba stíny mají pro mě divnou konzistenci. Takže za mě rozhodně ne.

    magdatumova.wordpress.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Neprotirečím, každému sadne niečo iné, ale mnoho ľudí má s touto paletou skúsenosti a nemohli si ju vynachváliť. Ja sama som si ju preto kúpila a ako vidiš v recenzii za 4 € som si nemohla lepšiu vec predstaviť. Napriek tomu, že som bledá ako upír mi ten tmavý odtieň vyhovuje vyblendujem ho tak aby vyzeral prirodzene a svetlý kombinujem s mastnými kontúrami. :) Možno sa s nimi stačí len troška pohrať :)

      Odstrániť