Wonderjacket

By Nicolette Lear - mája 31, 2016


Poznáte ten pocit, keď  prejdete každý jeden obchod za účelom nájdenia jedného jediného kúsku a napriek tomu  ho nenájdete?  Nechcem to poňať až v takom horibilnom význame, ale ja sa cítim strašne. Asi pred dvomi mesiacmi som na Instagrame videla krásnu bomberu.  Popísať slovami ju je ťažké. Zahľadela som sa na dlhý popis, ktorý snáď ani nemal konca. Keď som prešla prstom po telefóne asi piatykrát a dostala som sa na koniec tohto príbehu, o nie tak úplne klasickej bombere, všimla som si značku. DIOR.  Moje sny sa náhle rozplynuli. Smutne som hľadela na telefón a rozmýšľala som nad tým, ako nájsť aspoň niečo podobné.   Už som spomínala to, že  v Košiciach som prešla každý jeden obchod, no taká bunda akú som chcela ja, nikde nebola. Všetky obvody sa v mojom mozgu zapli a nerozsvietila sa jedna, ale hneď niekoľko žiaroviek.  Moja mamina vie predsa šiť. Vlastne na to by prišla asi aj opica a nie je to až taký prelomový nápad ako teória relativity u Einsteina. 

Do you know that feeling, when you go through every shop just wanting to find that one and only piece but you still you won´t find a thing? I dont want to say it in such a rough way, but I do feel terrible. About two months ago I´ve seen a gorgeous bomber jacket on Instagram. It´s impossible to describe it by words. I´ve glared at a long description, which supposedly had no end. When I ran my finger over my phone´s screen for the fifth time and got through to the end of this story about not so entirely common bomber jacket, I noticed the brand. DIOR. My dreams suddenly vanished. I was looking sadly at the phone and wondering about the way to find at least something similiar. I was reminiscing about that time when I stormed through every single shop, but the jacket I wished to have was nowhere. All the circuits in my brain switched on and not only one, but immediately plenty of lightbulbs flashed bright. After all my mommy can sew. Actually even monkey could make that up and it´s not as  breakthrough idea as was the theory of relativity invented by Einstein.



A tak je moja vysnívaná bundička na svete. Nechcem ju nazývať bomber jacket, lebo ňou nie je. Je to len akási napodobenina, ktorú som si vymyslela a mamina ju zrealizovala.  

And that´s the story how my so much wished for jacket, was created. I don´t wanna call it a bomber jacket because it´s not.  It´s just imitation of some sort, which I´ve made up and my mommy made it an actual thing. 



Dnes  nastal ten deň, kedy som si našla čas  na fotenie.  Vybrala som si asi najlepší deň za tento víkend. Ľudia chodili v krátkych tričkách a ja v bunde. Mala som pocit, že o chvíľu sa stanem roztopenou ružovou zmrzlinou.  Fotenie som si neskutočne užila a ešte som pri žiadnom  nebola taká uvoľnená ako dnes.  Možno na mňa ľudia pozerali divne, prečo si tancujem na cyklistickom chodníku, ale mne to absolútne neprekážalo.  Moja nálada už ukazuje, že leto je  za rohom.  Najradšej by som  ležala na slnečnej pláži a medzi to si plávala v mori či v bazéne, ale najprv  musím ukončiť obdobie, ktoré vysokoškolák nemá v láske a to je skúškové. 

Today is the day, when I´ve finally had some time for photographing. I´ve chosen  for myself probably the best day during this weekend. People were walking in short sleeved T-shirts and I was wearing a jacket. I´ve felt, that I´ll turn into a melted pink ice-cream in a minute. I truly enjoyed my little photo session and during none of the previous ones was I feeling as relaxed as today. People were probably looking at me in funny way because I was dancing on a bike path but I did not mind it at all. My mood is revealing that the summer is just around the corner. Preferably I would rather be laying on the sunny beach and between that I would swim in the sea or the pool, but right now I have to finish up that time of the year, which none of University students like, and that is exam season







Ak sa vám článok páčil, budem rada ak ho budete  zdieľať. Moje sociálne siete nájdeš hore kliknutím na ikony.

If you´ve liked my article, I would be really glad if would share it. You can find my social networks up there by clicking on the icons. 

Na blogu sme sa o YT bavili už niekoľkokrát. Teraz je to realizovateľné a chcela by som sa Vás spýtať, čo by ste chceli ako prvé video. Bola by som vďačná, keby ste sa vyjadrili. Ja mám niekoľko svojich nápadov v hlave, ale chcela by som počuť váš názor. 

We were talking about Youtube on my blog many times. Now it is easier to carry out so I would like to ask You, what would you want my first video to be about. I would be very grateful if you could suggest something. I have some of my own ideas but I would be very happy to hear your opinion.

Preklad/ Translate: Peter Artimovič
Fotograf/Photographer: Filip Mondok

  • Share:

You Might Also Like

12 comments

  1. Super článok, bundička krásna :3 chvalim mamku <3

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Máš šikovnou mamku, o tom žádná! A outfit je moc pěkný :)

    Simply Janet

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tá bundička je nádherná, mamina je šikovná! Páči sa mi, že je iná, nevyzeráš v nej ako každá druhá na ulici, keďže sú všetky oblečené v tých istých bomberách. Príde mi to už celkom smiešne:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujeme krásne spolu s mamkou :) Presne práve o to mi išlo, s bomber jacket nastal príliš veľký "bum" rovnako ako so šiltovkami NY tak som chcela byť troška iná. Dúfam, že sa podarilo :D

      Odstrániť
  4. Opäť skvelý článok a o fotkách už ani nehovorím, skvelý blog! :)
    |SYDNEY SLEEK|

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, teším sa z toho, že sa ti páči článok, blog aj fotky. :)

      Odstrániť
  5. Skvelý outfit! A videá toč hlavne o tom, čo teba baví :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. :) Dlho rozmýšľam čo bude to prvé :) ale predsa len asi to dovolenkové :)

      Odstrániť