Stovežatá Praha

By Nicolette Lear - júla 20, 2015

Ak ste videli fotky na instagrame mohli ste si všimnúť, že je tam spomínané  jedno krásne mesto a to práve Praha.  Odchádzala som 16 júla a  dnes 20 júla som sa vrátila.  Samozrejme, okrem pamiatok  som si aj krásne nakúpila, ale to budete môcť vidieť v ďalšom článku. Dnes by som sa chcela zamerať na moje zážitky, ktoré sa týkajú tohoto mesta.

Z Košíc sme odchádzali nočným vlakom, to znamená, že sme 9 hodín strávili viac menej hľadaním správnej polohy, aby sme sa ako tak vyspali. Keď sme o 7 ráno prišli, tak minimálne ja som bola dosť zmätená, ale súčasne som sa tešila na tieto 3 dni plné pamiatok a nákupov.  


Hotel, v ktorom sme bývali sa volal Hotel Taurus. Je to štvorhviezdičkový hotel. Recepční boli veľmi milí a raňajky v tomto hoteli boli ako keby pre kráľovnú. Čakali nás švédske stoly, kde sme mohli nájsť jedlo od základného pečiva cez sladké pečivo,jogurty až po  anglické raňajky a mnoho ďalších typov jedál. Nevedela som čo si mám dať skôr. 

Izba bola  tak isto veľmi pekná a posteľ  mäkká a pohodlná. Bol dosť veľký problém dostať ma z nej. No v tej sme až tak veľa času netrávili, keďže sme mali krásne  počasie. 

Neďaleko sme mali park, veľa parkov, ale v tom najbližšom  boli klasické trhy, ktoré  mali úžasnú atmosféru. Našli sme tam pečivo, marmelády,koláče a samozrejme  ovocie a zeleninu ako na klasických trhoch.  Čo sa mi veľmi páčilo  na Prahe bolo to ako ľudia spolu komunikujú. Stretávajú sa v parkoch  a jednoducho si sadnú na zem a rozprávajú sa. Poprípade si donesú nejaké to malé občerstvenie alebo len tak ležia na tráve a  užívajú si aspoň tých pár stromov, ktoré tam majú. V Košiciach, nepoznám ľudí, čo by sa takto stretávali. Samozrejme, so záujmom  iného odreagovania.

Ako prvé sme  navštívili Václavské námestie, kde sme sa aj najedli.Videla som množstvo obchodov, do ktorých ma lákalo vkročiť. Nakoniec sme skončili v nákupnom centre, kde začali  moje prvé nákupy. 

Nasledujúci deň sme si urobili už  taký turistický dník.  Plavili sme sa  po Vltave, videli Karlov most, Orloj a Pražský hrad. Skončili sme v reštaurácii menom Kolkovna.  Bol to  pre mňa veľký chuťový zážitok.  Jedlo tam síce  nebolo najlacnejšie, ale tá chuť. Stálo to za to.  Ja som si dala kačku so špenátovými listami, hruškovo-medový dresing a priateľ mäso z amerických býčkov. Obidve jedla boli lahodné a rozhodne toto miesto navštívim aj nabudúce.  




V ďalšom článku sa môžete tešiť  opäť  na článok o Prahe, ale  z  iného uhla. Toho nákupného. :) 




Prikladám ešte  pár ďalších  fotiek. 










  • Share:

You Might Also Like

2 comments

  1. Prahu milujem, to sa asi nedá nemilovať tak krásne mesto. Najradšej mám historické časti mesta čiže Karlov Most, Pražský hrad, ale aj Vyšehrad je krásny. To je už iné veľkomesto ako to naše mini, ale tak každé má svoje čaro. A páči sa mi podnik Výtopná kde ti nápoje donesie vláčik až k tvojmu stolu.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jo v Praze je blaze :)

    OdpovedaťOdstrániť